top of page

Hvordan funker det?

Du sender all informasjon vi spør etter ved kontaktskjemaet nedenfor, deretter leter vi frem en reise som kan bookes med Eurobonus poeng. 

Bookingen kan gjennomføres av oss på dine vegne.

Merk at du KUN betaler dersom vi finner en reise som fører til booking.

Hva koster det?

Prisen for reisehjelp varierer utifra reiseklasse. Oppgitt pris gjelder per person.

  • Økonomi Europa - 450 NOK

  • Business Europa - 700 NOK

  • Økonomi Verden - 750 NOK

  • Business Verden - 1250 NOK

  • First Verden - 3000 NOK

Hvordan gjøres betaling?

Etter vi eller du selv har booket reisen vi har funnet sender vi en faktura hvor summen er basert på prislisten på denne siden. Alle priser er inkludert MVA.

For alternative betalingsmåter og svar på flere spørsmål kan du lese vår FAQ nederst på siden.

Ta kontakt via skjema nedenfor

Når dere sender inn en henvendelse ønsker vi at dere legger ved så mye informasjon som mulig da vi kan begynne arbeidet direkte. Henvendelsen bør i det minste inneholde svaret på følgende spørsmål:

  • Hvor vil du reise? (om du har flere ønsker vil vi at du lager en rangert liste)

  • Hvor mange reisende er dere?

  • Hvor mange poeng har du?

  • Har du Companion Ticket? (evt. hvor mange)

  • Når vil dere reise? (fleksibilitet lønner seg)

  • Hvilken klasse ønsker dere å reise i?

  • Hvor lenge ønsker dere å være på reise?

  • Hvilken flyplass ønsker dere å reise ut fra?

Takk for din forespørsel. Du hører fra oss snart!

  • Hva koster det å benytte seg av reisehjelp tjenesten?
    Du kan se den fulle prislisten øverst på denne siden. Fakturering gjøres kun etter vi har funnet en reise som fører til booking, du betaler derfor ingenting før hele reisen er i boks. Det legges ikke på noen ekstra gebyrer på faktura, så du kan utifra prislisten over se nøyaktig hva du blir å betale.
  • Hva om dere finner en reise jeg velger å ikke bestille?
    Dersom du ikke bestiller reisen vi finner til deg betaler du ingenting.
  • Hvor lang tid tar det å finne en reise?
    Dette kan variere veldig utifra reisemål og andre faktorer, men dersom vi er tilkoblet i det vi får inn forespørselen kan vi ofte ha en reise klar til bestilling i løpet av noen timer. I tilfeller hvor rutene er vanskeligere å finne, kan samtalen gå frem og tilbake i noen dager før vi lander på noe som passer med dine datoer og ønskede reisemål. Poengreise er fortsatt et nytt prosjekt og for øyeblikket er det hovedsakelig Markus som jobber med reisehjelp, derfor kan det noen ganger ta litt lengre tid å få hjelp. Vi håper dere har forståelse for dette.
  • Hvilke dager er dere tilgjengelig for reisehjelp?
    Vi jobber så og si alle dager, så helg og røde dager betyr ikke at vi nødvendigvis har fri, selv om det noen ganger kan være tilfelle. Vi prøver å svare alle innen 24 timer, enten med et reiseforslag, eller med en oppdatering om at vi jobber med saken din.
  • Hva skjer dersom reisen vår endres eller kanselleres?
    Dersom reisen deres endres eller kanselleres av flyselskapet etter bestilling må det fikses ved å kontakte SAS eller flyselskapet direkte for ombooking. Vi refunderer ikke allerede betalte og bookede reiser, men vi er behjelpelig med å lete etter alternativer og gjennomføre ombooking for deg.
  • Vil SAS Plus innen Europa telle som økonomi eller business med tanke på pris for bookinghjelp?
    SAS Plus innen Europa vil telle som businessklasse. Prisen for bookinghjelp i SAS Plus er derfor 625 NOK per person på flygninger innen Europa.
  • Hva om jeg ønsker å kansellere en reise booket via dere?
    Dersom bookingen ble gjort av oss er det viktig at du kontakter oss for avbestilling slik at vi kan se til at du får refundert riktig sum av skatter og avgifter. Ved kansellering vil du få refundert skatter og avgifter, med unntak av et bookinggebyr hos SAS på 450kr per reisende. Gebyret for Poengreise's bookinghjelp refunderes heller ikke.
  • Hvordan kan jeg betale for bookinghjelp tjenesten?
    Den vanligste betalingsmåten vår er at vi sender faktura etter gjennomført bestilling. Denne fakturaen inneholder vårt bookinggebyr, samt. skatter og avgifter til SAS dersom vi bestile reisen for deg. Våre bookingtjenester kan også betales med Eurobonus-poeng, da til en rate på 1000 poeng per 100kr i gebyr. Merk at vi fortsatt vil fakturere skatter og avgifter fra SAS, da dette er noe som kommer utenom vårt bookinggebyr. Om du ønsker å betale i en annen valuta ber vi deg spesifisere det når du sender inn din henvendelse.
bottom of page